lwowiak1935 lwowiak1935
157
BLOG

Jak pracuje opłacana przez nas biurokracja

lwowiak1935 lwowiak1935 Prawo Obserwuj temat Obserwuj notkę 2
Jak pracuje biurokracja za nasze pieniadze.
Kopia pisma do biurokratów
 
 Naczelnik Urzędu Skarbowego Wrocław Śródmieście
us0228@ds.mofnet.gov.pl
-----------------------------------
Dotyczy pisma OB-34/4320-60/14/SD/23983. z dnia 28.02
 
W Polsce potrzebny majdan dla obalenia antynarodowego rządu tuska.
Jedną z wielu dodatkowych powodów jest to że ni nie zwolni z pracy pasożytniczych popierających go kolesiów biurokratów ani swoich nie obniży im  pensji płaconych przez okradany naród.
A oto jeden z przykładów biurokratycznego groteskowego prześladowania mnie dotyczącego.
W nocnej szafce umarłej matki zarzucił się jeden grosz. /słownie jeden polski grosz./
Po tym gdy będąc po operacji zignorowałem wezwanie sądu do stawienia się i  podania kto prócz mnie współdziedziczy ten grosz sąd z urzędu uczynił mnie jedynym spadkobiercą, który nie mógł się zrzec spadku z powodu upływu terminu.
Grosza nie odebrałem.
Sąd wyjaśnił że wydał na koszty postępowania ponad 1500zł.
Obecnie Naczelnik Urzędu Skarbowego Wrocław Śródmieście wezwał mnie do złożenia wyjaśnień dlaczego nie zgłosiłem w terminie nabycie spadku  jednego grosza.
Naczelnik grozi karą grzywny, lub w przypadku braku wyjaśnień w terminie 7 dniowym wszczęcie postępowania podatkowego.
Oburzony że mnie który mam się zgłosić na bardzo niebezpieczną kolejną operację, zawraca się głowę takimi idiotyzmami biurokratów kradnących moje podatki wyjaśniam i postuluję:
1/ przeproszenie mnie za w/w pismo.
2/Potrącenie premii odnośnym biurokratom za okradanie mnie z pieniędzy i czasu.
3/Zgłaszam prokuraturze podejrzenie popełnienia przestępstwa dręczenia obywatela.
4/W ramach postępowania podatkowego zgadzam się na pobrania ułamka grosza podatku od nie pobranego 1 grosza.
Powyższe wyjaśnienie zamieszczam dodatkowo na swoich blogach i Twitterze, oraz do dyspozycji mediów.
P.S. Na wszystkich stronach Urzędu skarbowego brak adresów emailowych, poza wygrzebanym w/w. co sugeruje tracenie czasy na odwiedzanie urzędu, i pogardę dla obywateli.
Gratuluję marnotrawienia naszych pieniędzy na informatyków.
 

/Kajeka- salon 24 i niepoprawni

lwowiak1935
O mnie lwowiak1935

Nonkonformista-o dużym doświadczeniu w różnych dziedzinach życia.Nie potrzebuję żadnej akceptacji, ważne dla mnie jest to co uważam słuszne i wartościowe.

Nowości od blogera

Komentarze

Inne tematy w dziale Polityka